- Înregistrată în scopuri de TVA
- Da
- Perioada 1: TVA de la
- 5 ianuarie 2023
- Perioada 2: TVA de la
- 12 aprilie 2022
- Perioada 2: TVA până la
- 31 octombrie 2022
- Perioada 2: Anulare operată la
- 4 noiembrie 2022
- Perioada 2: Motivul anulării
- Anularea înregistrarii în scopuri de TVA a fost efectuata din oficiu, potrivit dispozitiilor Art.316 alin.(11) lit.e) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
- Perioada 3: TVA de la
- 6 iulie 2015
- Perioada 3: TVA până la
- 31 octombrie 2016
- Perioada 3: Anulare operată la
- 25 noiembrie 2016
- Perioada 3: Motivul anulării
- Anularea înregistrarii în scopuri de TVA a fost efectuata din oficiu, potrivit dispozitiilor Art.316 alin.(11) lit.e) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
- Perioada 4: TVA de la
- 28 februarie 2013
- Perioada 4: TVA până la
- 31 octombrie 2014
- Perioada 4: Motivul anulării
- Anularea înregistrarii în scopuri de TVA a fost efectuata din oficiu, potrivit dispozitiilor Art.153 alin.(9) lit.e) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
- Perioada 5: TVA de la
- 1 mai 2001
- Perioada 5: TVA până la
- 31 august 2010
- Perioada 5: Motivul anulării
- Anularea înregistrarii în scopuri de TVA a fost efectuata din oficiu, potrivit dispozitiilor Art.153 alin.(9) lit.b) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
- TVA la încasare
- Nu
- TVA la încasare de la
- 28 februarie 2013
- TVA la încasare până la
- 1 noiembrie 2014
- Actualizare TVA la încasare
- 8 decembrie 2014
- Publicare TVA la încasare
- 9 decembrie 2014
- Tip act TVA la încasare
- Radiere
- În registrul RO e-Factura
- Nu
- Plată defalcată TVA
- Nu